torsdag 4. august 2011

Her skjer det litt av hvert:)


Sitronmelissen står i kjøkken vinduet og bader i sol:)Kjelen fant jeg i kjelleren hos mamma på en av mine skattejakter.


Minstevimsen har en gammel skyveseng som ham sover i.Denne pusset jeg opp for noen år tilbake!Den ble malt hvit,og jeg limte og lakket mine gamle glansbilder til pynt på den.Nå har det seg slik at han har begynt med de små fingrene sine og pirke de av.Her ser du resultatet,snart ingen engel igjen!!


På veggen over sengen limte jeg disse figurene,de var en gang hele å fine.Han har sin store moro med å pirke av armer for så å flytte dem ned til beina så den får en forlengelse hi hi!!En figur er splittet på midten,og den andre mangler armer i dag,da spørs det hvem som har disse armene i morgen tidlig.

Minstevimsen dro glad å fornøyd i barnehagen i dag også.Han er så stolt av sekken sin som inneholder egen drikkeflaske og Ole Brum niste skrin.I barnehagen hadde de aldri hatt et barn som spiste opp maten sin så fort,han måtte få et knekkebrød av barnehage tanten så han hadde litt å spise på mens han ventet på de andre.Min sønn prater uten stans den eneste gangen han er helt stille er når han spiser,han elsker mat.Så da var det vel bare å gi han et knekkebrød så var han stille litt til (ler).Det går vertfall veldig bra i barneh han stor trives så langt.Vimsemannen fulgte han i dag,og skal være der litt så ikke overgangen skjer for raskt.

I dag kommer Namaste på besøk til meg,gleder meg stort.Jeg skal lage en pizza til de som har kjørt så langt.Hun har med seg sønnen sin,og de skal videre til Sverige på telt tur.Blir spennende å endelig møte henne,hun var en av de første som kommenterte på bloggen min da jeg startet for 1 år siden.Hennes blogg kan du besøke HER

Ha en fin dag alle dere goinger!!

klemmer fra

4 kommentarer:

  1. det er så kjekt når de små trives godt i barnehagen, da er det lettere overgang for både foreldre og barnet ;) du får hilse så masse til søteste Namaste *♥*

    SvarSlett
  2. Ååååå.. Så gøy å lese. For en søting han er. Virkelig smeltet mitt hjerte, og jeg tror han kommer til å smelte hjertene til de i barnehagen ihvertfall :-) Kos deg masse med besøk idag. Blir nok helt sikkert koselig :-)

    SvarSlett
  3. Så morsom krukke til sitronmelissen!
    Klem =)

    SvarSlett
  4. Hei på deg. ÅÅÅ, har dere fått barnehagegutt? Så herlig! Her begynner nytt barnehageår 15 august, og da skal vimøte de nye som skal begynne. Nå skal du se at dere får 'stor' gutt (O: Så koselig at du skal møte ei bloggvenninne! det må vel være litt spesielt? Høres veldig hyggelig ut iallefall. Koselig å se at det spirer og gror i vindusposten din. Kos kos til han som er sulten og koser seg i barnehagen (O: Klem fra Mai Liss

    Ps: Tusen takk for kommentar hos meg! Det er kjempekoselig å lese! Tusen takk.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails