søndag 7. august 2011

Prinsesse rommet.


Denne nydelige tingen vet ikke hva det heter,men det er en treplate med bilde og kroker til oppheng.Anneli fikk den i barsel gave av min venninne Kamilla.Har hengt på hennes første sko,og her skal også hennes første sutt snart få plass.Engelen/feen fikk hun av min mor,den har hengt over sengen hennes til nå.Feen har mange nydelige detaljer og farger,syns den er så søt.Skoene har jeg festet i et silkebånd fra tilda.



Kjolene og bamsen har jeg sydd,de henger på knakker under hyllen.Litt forandring oppå hyllen har det også blitt.Kakene er fra søstrene grene,karusell spilledåsen er fra kremmerhuset.Babuscaene  er kjøpt fra nettbutikken New England Style (kjøpte de for 1,5 år siden)Hyllen er malt i dus grønn koden er S1010-G20Y Lady interiør om du er interessert.


Thord er med tante snill i Eventyr fabrikken!Jeg skal overraske de med rådyrbiff og amadine poteter når de kommer hjem..Nam!!

Vil du bli med på min lille Give Away trykk HER

Nyt søndagen og gjør deg klar for en ny uke:)

Klemmer fra

5 kommentarer:

  1. God søndagsformiddag! ÅÅÅ, så søtt! Små kjoler, cupcakes, feer og små sko. Kan det bli mer nusselig? Jeg har også barnas første støvler ( Fra noe som het Sun Chris ) på veggen. Av og til tar jeg dem i hånda og tenker tilbake på tida da de var i bruk. Da små føtter stabbet rundt. Herlige minner (O: Bildene med Anneli sine ting er bare nusselige. Tusen takk for at jeg fikk se. Ha en varm og koselig søndag. Kos kos fra Mai Liss

    SvarSlett
  2. Så masse søtt, til en nydelig prinsesse. Er så utrolig masse fint man kan gjøre på barnerommene, nesten så jeg får lyst på liten til :o)
    Skikkelig søte kjoler du har sydd, du er jo kjempeflink.
    Ønsker deg en herlig søndag
    Klem

    SvarSlett
  3. Så mye fint! Ha en fin dag, klem fra Kine :-)

    SvarSlett
  4. Så fine ting :) Jeg falt spesielt for de søte kjolene jeg da - såååå søte!!
    Håper du har hatt (og har) en fin sommer :) Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails