torsdag 11. august 2011

Litt nytt til mor,og en gi vekk:)


Da har mor fått seg  nye sko,disse var på halv pris så da måtte jeg jo bare ha (halvprisdronninga)


Ny kjole ble det også,denne skal jeg bruke til minstevimsa sin navnfest.Skal pynte bordet med rosa effekter,og da må jo mor også være rosa.


Min søte nabo (Divamamma) kom på døren med disse herlighetene i går.Nydelige bodyer til Anneli.Tusen takk Eva:)



Har fått helt dilla på å lage disse blomstene,tenkte å legge noen av de på bordet til pynt på navnfesten,eller kanskje bruke de som bordkort.Jeg gir bort et par av disse!Trekning i morgen.Vil du delta trykk HER

Nyt dagen!!

Velkommen til SignePing som følger her på bloggen.

Klemmer fra

7 kommentarer:

  1. hei på deg! kjempe kule sko! og nydelig kjole! kjekt med halv pris! hehe kjempe søte blomer:) meldte meg på jeg:) ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Nydelige rosa herligheter. Også de flotte du lager da.Tenk om jeg vant. Spennende...
    Klem

    SvarSlett
  3. Deilig med litt nytt, om du er halvprisdronninga er vel jeg syttiprosentdronninga da..hihi..her handles det stort sett kun på halv pris av halv pris eller 70% ;D

    De blomstene dine er supersøte, tror jeg må slenge meg inn og ta et lodd ja ;) *♥*

    SvarSlett
  4. Kjolen og skoene er så fine!
    Kunne tenke meg å fått et par nye converse sko... hmm.. :)

    Jeg har masse tapet igjen. Har du lyst på en liten bit? :)
    KLEM

    SvarSlett
  5. Bare hyggelig det! :)
    Jeg skal kikke mer i morgen, nå er det natta snart her... *Gjeeesp*

    KLEM

    SvarSlett
  6. Herlige nyanskaffelser. Jeg har aldri hatt Converse, men er frelst etter å ha lånt min datters :) Tror det blir et par på meg også, de er jo bare superdeilige på :)

    Så masse fint å se hos deg, har lest meg nedover.. Og skjønne skjønne blomster :)

    Tusen takk for koselige ord hos meg, det varmer :)

    JIPPI - jeg er på nett igjen..

    Stor klem og god helg fra Tove

    SvarSlett
  7. Elsker converse, og bruker mine nesten året rundt. Og bruker det til storebror nå. Lillebror vokser snart inn i sine første par som er et par myke baby converse. Slike selges på trend sko i rosa og blå.. (Bare så du vet det.. hehe)
    Nydelig topp! Og heldig med folk som kommer med gaver på døra =) wii slikt liker man!

    Ha en flott dag.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails