onsdag 30. mai 2012

Å vinneren er??


I dag er det to år siden jeg lagde og sendte ut mitt første blogg innlegg.Siden den gang har
bloggen min forandret seg mye.Startet med å legge ut bilder av ting jeg hadde laget med
oppskrifter.Siden den gang har interessen for interiør og foto bare økt.Er så koselig
at så mange legger igjen kommentarer å velger og følge meg videre.Uten dere hadde det 
ikke vært like gøy.Akkurat nå har jeg litt blogg tørke,men regner med at det bare er årstiden,
og at blogg lysten snart kommer tilbake igjen.Tusen takk til alle dere som gjør at jeg nesten hver dag 
lager et nytt innlegg.Håper at dere ikke mister interessen for min blogg og besøker meg igjen:)

Så over til den som har stukket av med premien i min lille 2 års feiring.
Tusen takk til alle dere 104 som meldte seg på,og det ble trukket 206 lodd.
Til dere som ikke vant  bedre lykke neste gang
Fikk hjelp fra random og den heldige er

trommevirvel!!!
tam tam
tam tam

Lodd nr 11


Gratulere så mye til deg!!Send meg din adresse til  linsoll@hotmail.com
Så sender jeg deg gaven så fort som mulig



Vår nye super kule dørmatte!!Kjøpt på plantasjen til 59 kr.
Min nabo Divamamma tok seg litt nær av denne kommentaren ha ha!!

Velkommen til Guri-Marie Kristoffersen som ny følger her på bloggen.

Nyt onsdagen!!

Klem

9 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren:D Jeg er og så glad for at jeg begynnte å blogge:D Er så mange herlige mennesker der ute som gir så masse inspirasjon:)) Gratulerer med 2 års dag! Håper du fortsetter lenge:))

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren:D Jeg er og så glad for at jeg begynnte å blogge:D Er så mange herlige mennesker der ute som gir så masse inspirasjon:)) Gratulerer med 2 års dag! Håper du fortsetter lenge:))

    Klem

    SvarSlett
  3. Grattulerer heldige Nina:)
    Stilig dørmatte.

    SvarSlett
  4. Nei! Jeg glemte å være med! Jaja, jeg får bli med neste gang!:)
    Gratulerer med bloggjubileum!:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til den heldige vinner.
    Alltid spennende å se innom.

    SvarSlett
  6. Hurra for heldige vinnere :)

    Fin kveld til deg, søte.
    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med toårsdagen! Vi er nok flere som dabber litt av i den lyse årstida. Men om det blir mye regnvær i sommer og dermed mye inneaktivitet, da...... :-)

    SvarSlett
  8. Ååå, jeg er heldig!!!! Tusen takk fine deg , dette var gøy .sender seg Mail :::)

    SvarSlett
  9. Hahahahaha!!! Morsom :-)) hva skrev hun i mailen ??

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails