fredag 4. mai 2012

Retro lampen lyser jippi!!


i dagslys


I kveld.

Jippi lampen funket!!Den trengte en ny ledning og lyspære,og nå lyser den opp stuen her.Er så fornøyd med denne skatte,bare elsker den.Min lille sønn på 3 år er like imponert over den som meg.Her er det altså 80 talls disko hver kveld nå hi hi!!Den lager et deilig lys (mønster) på veggen og taket,og det er faktisk terapi og sitte å se på den:)Ikke så lett å ta fine bilder når den snurrer rundt.

Ja som du skjønner er jeg fornøyd med min nye lampe,men nå skal jeg ikke blogge om den på en stund.
Måtte bare vise den frem nå som den lyser.

Her er det sofaen og The voice.Lagde flesk og duppe/dubbe til middag tidligere,og er fortsatt stapp mett.
Søteste naboen min Divamamma kom på døren her i kveld med nybakt foccasia brød,smakte nydelig!!
Så her på Eikhaug har vi mat vett!!

Nyt freddaen!!!

Klem

6 kommentarer:

  1. For en kul lampe :) God helg :)

    SvarSlett
  2. Så stilig denne var da :)

    God helg til deg og dine,
    klem Jatte!:)

    SvarSlett
  3. oioioioi!!!
    Herrlig, skjønner godt at tre`åringen er imponert over den ;-)
    god helg til dere!
    Klem Nina

    SvarSlett
  4. Hihi, så morsomt med 80-talls disko!! Ha en herlig helg! Jeg er gressenke hele helgen og med to små i alderen 2 til 6 år blir det ikke fritidsproblemer på meg da ;) Klemmer

    SvarSlett
  5. Der var den ja :) KUUUULT!!
    Absolutt noe for Fjøset også det der ;)
    KLæm

    SvarSlett
  6. Hehehe.. Jeg kommer pÅ diskotek!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails