tirsdag 8. mai 2012

Mitt kamera.


Dette er mitt speilrefleks kamera Sony A330.Drømmer om et Canon kamera..Men en dag!!



På ønskelisten står en fotoveske:)Enn så lenge brukes denne fra Kappahl.



Sony objektiv 18-55mm som fulgte med kamera.Har i tillegg kjøpt et sony objektiv 55-200 da jeg ønsket mer zoom.Har også skaffet meg et kamera stativ profil duo III.


Grunnen til at jeg viser frem mitt kamera utstyr i dag er at Maia med den flotte bloggen "Fabelaktiv" har en utfordring inne hos seg nå "vis meg ditt kamera".Dette er mitt bidrag!!
Vil du se flere flotte bidrag eller delta selv trykk HER

Skal du kjøpe deg speilrefleks kamera,og er usikker på hvilke valg du skal ta?Mange gode tips finner du inne hos den super flinke fotografen Christina Greve "Divas&Dreams" HER
(Jeg har tatt nettbasert fotokurs hos henne)

Velkommen til Sigrid som ny følger her på bloggen!!

Begynner å bli hage her hos oss,bilder kommer senere i dag.

Nyt tirsdagen!!

1 kommentar:

  1. Så herlig at du deltar i utfordringen min .)
    du har jo litt stæsj da *smiler*

    Fin tirsdag til deg, min skjønne!
    varm&god klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails