torsdag 3. mai 2012

Gammelt møter nytt.





Dette er mitt bidrag til NIB sin mai utfordring gammelt møter nytt.
Vil du se flere bidrag eller delta selv trykk HER

Kommoden er gammel,og har blitt hvit malt.
Lysestakene fra Lene Bjerre er nye.
Tissepotten er gammel
Perleblomstene fra kremmerhuset er nye.
Mitt siste loppis funn,den rå kule retro lampen.

Her er det altså samlet mange forskjellige epoker på et bord:)

Takk for alle koselige ord dere legger igjen her!!

Velkommen til Tua & Elsebeth som nye følgere her på bloggen.

Legger også ved disse to bildene fra den gamle kommoden og tallerken hyllen i gangen.


Nyt dagen!!

Klem

10 kommentarer:

  1. Stilig=) Jeg synes den kommoden din er såååå fin! Ha en super dag! og lykke til i utfordringen=)=)

    SvarSlett
  2. Så nydelig! En fin blanding av gammelt og nytt... Den kommoden er jo bare nyydelig! Og lampa er Knalltøff!

    Ha en fin dag :)
    Klem

    SvarSlett
  3. For et utrolig fiiint skap!
    Og en flott blanding av gammelt og nytt :)

    Ha en fin dag!

    -Amalie

    SvarSlett
  4. Så stilig, det skapet er bare rålekkert :))
    Lykke til :)

    Ha en strålende dag :))

    -Kine-

    SvarSlett
  5. Herlig!
    Tissepotta var spesielt NydeligFlott!
    Et vakkert bidrag til utfordringen!!
    Ønsker deg en strålende torsdag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  6. Kult!
    Kunne godt tenkt meg å se bilde av lampa med lys på ;)
    Ha en fin kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  7. Så fin sammensetning!
    Klem

    SvarSlett
  8. Prøvde meg en gang til. Slik? :)


    Kjempe fint skap å sammensetning! Lykke til med utfordringen!

    SvarSlett
  9. Nydelig bidrag!! dette falt jeg for..

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails