torsdag 10. mai 2012

Mini make over..


Denne Buddhaen har vært med meg de siste 15 årene.Den har blitt slitt og solbleiket etter livets løp.
Nå¨fikk den et par omganger med lyseblå spraylakk. 


En ny og frisk buddha.


I høst pimpet jeg opp soverommet vårt,og byttet gardiner,sengetøy og pyntetingene ble lakkert lilla.Har hele tiden syntes at lilla fargen på pyntetingene var for mørk.Nå ble de sprayet på nytt med lys lilla,og det passet bedre der inne.Vil du se hvordan det var før trykk HER

Som du kan se har jeg det veldig gøy med ironlakken jeg kjøpte.I innleggene under her kan du lese mer om lakken,ting som har fått en forandring osv.

Blir glad om du gir meg din stemme HER jeg er blå duk og sjørøverbursdag.

Nyt torsdagen snart helg!!

Jeg skal ta helge handelen og vaske over huset i dag...

Klem

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble.
    Den lakken din gjør underværker.
    God helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  2. Så fin buddah! :)
    Artig med spraylakk.. hihi..

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails