onsdag 21. november 2012

Sinkhusene har blitt malt i gull.


Malte husene med gull maling fra søstrene grene.Planen var å lakke de,men 
da hadde de også blitt sprayet innvendig.To strøk med maling gjorde også
nytten.Gull er jo hott i høst så nå har jeg helt ny pynt i huset.Grått og trist vær
gjør det vanskelig å få tatt bra bilder innendørs.Viser bedre bilder av sink husene
en dag det er bedre lys.


Sinkhusene fra kremmerhuset før prosjekt maling.




Disse gardinene er jeg så glad i,men har kun til et vindu.De ble kjøpt hos Kremmerhuset
for ca 4 år siden.Noen som vet hvor jeg kan få tak i to lengder til??Si i fra.

Har et gull prosjekt til på gang må jobbe videre med det i dag.
I morgen har jeg bursdag og ingen lager kake til meg så da får jeg 
bake litt til meg selv i løpet av dagen:)

Nyt en kreativ og fin dag!!

Klem


8 kommentarer:

  1. Velkommen etter søta. Hahahah!!! Neida ;-) Ble veldig bra da. Gull er en fin og varm metallisk farge det.

    SvarSlett
  2. Husene tok seg jo virkelig bra ut i gull!!

    SvarSlett
  3. HEI LINDA!
    DETTE LIKTE JEG GODT
    JEG ER JO VELDIG GLAD I GULL :)
    NYT DAGEN!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Så fint det ble, jeg elsker gull:)

    SvarSlett
  5. Så utrulig flotte dei husa blei med litt oppussing,kjempefine og blir er eget preg på dei då:)fint med gull!
    Lykke til med baking av kaker,du er nå så flink med det du;)
    Forsatt flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Jeg kan også rigtig godt lide disse lyshuse. Jeg har dog ikke selv fået købt nogen.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  7. Så pene de ble, jeg må virkelig få kjøpt meg noen lyshus!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails