tirsdag 13. november 2012

Bruk naturen det er helt gratis.







På lørdag var jeg å barna i skogen på leit etter noen passende tre.Dette er en
fin aktivitet for både store og små.Den gamle jern bøtta fikk et lite tre,og
pryder nå trappen ved inngangs partiet.En gammel mais boks ble vasket,
og fikk også besøk av et lite tre.Tidligere har jeg plantet treet i jord,men denne
gangen satte jeg et syltetøy glass i boksen,og fylte med vann.
Boksen kan du pynte etter eget ønske og årstid.

Det er helt gratis å bruke naturen,og ikke minst deilig med litt frisk luft.Nå
kan du plukke inn både kongler,mose og kvister.

Ønsker deg en kreativ og fin tirsdag!!

Klem

5 kommentarer:

  1. Det e kjekt å kunne bruke det som e rundt oss ja. Det blir mærr personlig og karakteristisk og :o)

    Håpe du har ein storfin dag snuppa.
    Eg e veldig i kreativ modus for tida og det e harligt. Blir jo ikkje så masse blogging då, men eg stresse ikkje med det lenger og det e harligt.

    Det var forresten på nett eg såg kuleduken din :o)
    Så kjekt å hørra at veksa blir brukt og da! Det glede et kreativt hjerta vettu :o)

    Godklem herfra.

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder :)
    Det er så vakkert med det naturlige, det er helt sikkert det!

    Så mye glede i å pynte til jul også :) klem

    SvarSlett
  3. Så fint det blei!! Syns det er kjempestilig med kvister,busker,kongler etc. som dras inn i huset :-) og så lukter det så godt!! *julestemning*

    SvarSlett
  4. ....og så ser det jo så koselig ut :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Sikke et hyggeligt lille træ tror også hellere jeg må slæbe børnene med i skoven en tur snart

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails