torsdag 22. november 2012

Lag advent stake av lampeskjerm,DIY.


Advent stake med plass til klementiner det må jo bare bli jul.
Når advent nærmer seg henger jeg på litt jule dill og noen tall.


Hos skrot Tor fant jeg en gammel lampeskjerm som ble strippet for stoff.
Gull stoffet hadde jeg liggende.Klipte opp lange remser som ble tvinnet rundt
skjermen,limte litt innimellom.


Nå pryder staken den gamle kommoden i stuen.Nytt maleri "Peace" har jeg
også laget de siste dagene,maleriet har selvfølgelig elementer av gull.
Flere bilder av maleriet kan du se HER
Eller du kan besøke Mamis Cafe i Skien sentrum der henger bildene mine
frem til jul,salg av bilder fra vegg.


I dag for 36 år siden kom jeg til verden.Altså min bursdag i dag.Snille vimsemannen
kom hjem med denne buketten til meg,vakker!!

Ha en fin dag!!

Klem

8 kommentarer:

  1. Flott DIT adventstake & grattis med dagen :)
    klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen:)
    Du er så kreativ, kul ide med den lampeskjermen:)

    Likte og kjempegodt det peace bildet:)
    Håper dagen din blir fin:)

    SvarSlett
  3. Gratulere med dagen :) Kjempe stilig adventsstake:)

    Ønsker deg en magisk dag:)

    Klem Davina

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen, nydelige roser:)

    Klem fra Elise:)

    SvarSlett
  5. Stort tillykke til dig søde Linda.
    Klem fra Lonni

    SvarSlett
  6. Stilig bilde!
    Stor bursdagsklem

    SvarSlett
  7. Kjempestiligt:)gratulerer med dagen sån på heilt slutten av dagen,håper dagen din har vært flott!
    Klem fra lillian

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails