torsdag 15. november 2012

Me&I kule barneklær på nett.




Et julegave tips fra meg er å ta en titt i nettbutikken til Me&I HER

Var så heldig å vinne denne hele dressen fra Me&I inne på bloggen
Medetlekentsinn.Dressen er to delt i fargene og har et spøkelse
i front noe som var super populært for Thord.I dag dro han fornøyd å glad med
 ny dress til barnehagen.Dressen er myk og behagelig å ha på.

Me&I har en egen bloggers collection dressen er fra denne kolleksjonen.


Ønsker deg en fin torsdag!!


Klem




5 kommentarer:

  1. FINE GUT!
    I HERLIG DRESS§!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Kuleste gutten i flott dress !
    Gratulerer med fin premie.
    Jeg må inn å se, har noen julegaver å kjøpe til småttiser ;)

    Ha det fint
    Janne

    SvarSlett
  3. Så fin :)
    Jeg elsker me&i klær :)
    har noen av de til guttene mine, og en tunika til meg selv faktisk :)

    SvarSlett
  4. Hvor er det en smart dragt forstår godt han føler sig sej for han ser sej ud

    SvarSlett
  5. Så kul han var :)og han ser veldig fornøyd ut med den nye dressen sin, så gøy :)God helg til deg og dine, Pam

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails