fredag 23. november 2012

DIY snøkule.


Jeg elsker denne snøkulen,og har den faktisk framme hele året.


Sist helg lagde jeg snøkule med barna,men denne ble ikke bra.Noen ganger går ikke
prosjektene mine etter planen,og da må dere jo få se de også:)Figuren var for 
stor for glasset,og anbefaler ikke lim pistol til lokket.




                                                                   
                                                                   
                                                                       Dette trenger du:

Figur
lim
glitter
glass med lokk
vann

Jeg brukte limpistolen for å lime fast lokket tilslutt det gikk ikke bra så
bruk et annet lim ellers lekker den.Lim fast figuren til lokket,ha glitter
i glasset og tøm på vann.

I fjor brukte vi glass med lokk fra kremmerhuset og limte nisser i lokket.
De ble veldig bra,og ga fin julestemning.

Så da kan jo du lage en som ble bedre enn  min:)

Velkommen til Tove Kristin som ny følger her på bloggen.

Nyt helgen!

Klem



1 kommentar:

  1. Syns den ble søt jeg :) artig og enkle ting å lage også!!

    Nyt helgen!
    Klem Jatte:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails