mandag 16. april 2012

Stuen vår fra forskjellige vinkler.






Under her har jeg vist deg helhets bilder fra kjøkkenet,og i kveld er det stuen sin tur.Har tatt bilder fra alle stuens vinkler.I morgen viser jeg bilder fra sofa siden.Spisestue stolene og begge skapene er arvegods som har blitt malt og trekt om av meg.Ende stolen er fra fretex,og bordet er kjøpt på finn.Maleriene på veggen er mine egne,og ryen på gulvet har jeg vevd.Peisen/ovnen er genial den kan vi vri etter hvor vi sitter.
Vi kjøpte dette huset helt nytt for snart to år siden.Alt er på en flate: kjøkken,stue,bad,lille doen,vaskerom,4 soverom i tillegg er det to ganger.

Kom tilbake i morgen så viser jeg resten av stuen.

Velkommen til Maria Cecilia som ny følger her på bloggen.

Ønsker deg en fabelaktiv kveld!

Klem


4 kommentarer:

  1. Så fine bilder, lekkert hos deg!Gleder meg til mer stuebilder:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. Så stort og fint du har det! Likte de hvite skapene skikkelig godt. Blir morro å se mer ;). Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Flott stue:)
    Artig med slike oversiktsbilder!!

    Du spør om programmet jeg bruker til header?
    Det er rett og slett Picnik jeg har brukt til dette:)
    Jeg har liten peil på dette med layout:)

    SvarSlett
  4. Nydelig stue du har! og fin ny header!! Ha en super kveld! klem fra Yvonne.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails