fredag 20. april 2012

Fredags stemning!




I dag skal jeg på sushi date med nabo jentene,men jeg skal selvfølgelig ha
maki som jeg har helt dilla på.Dette blir en stille og rolig helg med barna,og
bare noen små turer.Godt å ikke alltid ha avtaler,og ting som skjer.I går kom
mamma med en eske med gamle duker og andre skatter.Hun syns det er så
gøy når jeg har tingene fremme,og de er i bruk.Skal få tatt litt bilder seinere
i dag og vise deg alt det fine jeg har fått.

I løpet av helgen skal jeg rundt og besøke alle dere som har lagt igjen så mange fine ord til meg
 de siste dagene.

Min lille prinsesse går rundt her nå!!Er liksom ikke noe baby lenger nå som hun har tatt beina fatt.

Ønsker du og delta på min gi vekk trykk HER

Ønsker deg en fin helg!!

Klem

1 kommentar:

  1. Fredag e beste dagen i veka :o)
    Kos deg med sushi og ha ei strålande helg vennen!

    KLEM

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails