torsdag 2. februar 2012

Lag din egen tråd blomster vase DIY.




I går la jeg ut bilder av disse hjemmelagde tråd blomster vasene.Fikk mange fine tilbakemeldinger fra dere,og flere ønsket seg oppskrift.Her kommer den.

Dette trenger du:

*Lim pistol
*Tynt bomulls garn
*Glass flaske
  


Jeg har brukt garn fra søstrene grene og glass flasken har vært sviskesaft til barna.Vask flasken og ta bort etiketten.Begynn med å knyte fast garnet i flaskehalsen,surr rundt tråden først opp så ned igjen til bunnen.Innimellom limte jeg så tråden skulle holde seg rundt flasken.På den ene flasken limte jeg på et bjørkehjerte jeg hadde liggende,her er det bare å feste på det du vil,bare å bruke fantasien.

Lykke til om du vil prøve!! 

Fine torsdag til deg som stikker innom!!

Klemmer fra

9 kommentarer:

  1. Wow, stilig!! Du er bare så kreativ og flink:) Takk for oppskrift. Ha en fin torsdag!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Pent! :) Du er flink:D


    Bli gjerne med i min fotografiske utfordring!
    Sjekk ut bloggen min for mer informasjon. :)

    Ønsker deg en herlig torsdag!

    SvarSlett
  3. kjempe fine! du er så kreativ!

    SvarSlett
  4. Nydelige de var!!

    Takk for supert tips!! :)

    SvarSlett
  5. Lekre :-) Takk for oppskrift!

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  6. Hei på deg (O: De vasene er virkelig søte (O: Veldig kreativt og vårlige i fargen. Får mye inspirasjon på enkelte blogger. Du er jo et oppkomme av ideer, frue (O: Kos kos

    SvarSlett
  7. Tusen takk for ideen!
    Den skal prøves :)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem fra meg til deg!

    SvarSlett
  8. såååå tøffe,dette må jeg prøve.-)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails