torsdag 23. februar 2012

Fluffy Vanilla Waffles



                                                         Belgisk vaffeljern
                                                           

I går var jeg inn på bloggen til Manuela passion4Baking,og fikk se disse deilige belgiske vafler.I dag gikk turen direkte til kitchn,og der fikk jeg kjøpt  meg et slikt jern.Har lenge hatt lyst på et,men har ikke fått  tak i det.Brukte oppskriften til Manuela den finner du HER

Vaflene smakte nydelig med brunost og jordbærsyltetøy..Disse kan anbefales å lage til helgen..

Velkommen til Atelier Hanne som ny følger her på bloggen.

Ha en fin helg,og snart helg.

Klemmer fra

6 kommentarer:

  1. Takk for inspirasjon :-)) Jeg har et belgisk vaffeljern her som støver ned. Hehe :-)

    SvarSlett
  2. Ja, takk - dette så veldig godt ut!! :)
    Herlig!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  3. Hei

    Ville bare innom og fortelle at min tidligere blogg: Ellinors gikk ad dundas. Men at jeg har ny blogg her: http://mellomdromvirkelighet.blogspot.com/

    I tilfelle du hadde lyst å være med videre... det hadde vært koselig :)

    Ellinor / Beate

    SvarSlett
  4. Åhh.. tror jeg må skaffe meg et sånt jern jeg og.. vet andre sverger til det :)

    Ha en strålende dag :)

    Klem :O)

    SvarSlett
  5. Mmm...det så godt ut :) Belgisk vaffeljern ja, ikke så dumt det kanskje ;) Ha en flott fredag :) Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  6. Nam! Vi har ett vanlig dobbeltvaffeljern, og Terje digger vafler, men det blir fort glemt bort. Kanskje på tide å ta det frem! Hva er egentlig forskjellen på belgiske og vanlige vafler? Er det bare formen?

    Lene:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails