søndag 12. februar 2012

Bloggtreff i Tønsberg


Sponsorer:
Trykk på link og besøk de fantastiske butikkene.

Heklet muffens Pastelleriet
Blomster ring Bazaar
Halskjede med vekt Wynja
Flink pike tallerken Simsalabim
Halskjede med tekopp Misty Aurora
Øredobber Staesj


Søte Ida Kristine med bloggen InteriørDrops hadde i går laget til et fantastisk bloggtreff i Tønsberg.Det var bare halvparten som kom,men vi som kom hadde det storveis.Jeg for min del syns det var like greit at vi ikke var så mange,siden dette var mitt første bloggtreff.Dette ble et lite og intimt treff,rett og slett kjempe koselig.Vi startet dagen med besøk i forskjellige interiør butikker som:

Lune hjem
fretex
Åhlens
Landromantikk
Tretten 13 (her kommer eget innlegg senere,har tatt masse bilder)

Været var nydelig og vi gikk fra butikk til butikk,og skravlet på.Vi fant tonen med en gang,og her ble det ingen pinlige øyeblikk.InteriørDrops hadde også fått sponset flotte goodiebags til oss.Dette var små smil fra diverse epla butikker og BettumVilla sitt pastelleriet.no
Hun hadde også en trekning med en ekstra gave,som jeg fikk den gleden av å trekke,og tror du ikke jeg var så heldig å trekke meg selv,hurra!!Jeg vant den herlige tallerken du ser på bildet over.


Her er alle blogg jentene samlet til lunsj og skravling på Havariet nede ved vannet.Maten smakte fortreffelig,og det var en god stemning rundt bordet.På bildet til høyre ser du meg som åpner gaven jeg vant.

Disse søte og kreative blogg jentene var på treffet:

Ida kristine InteriørDrops
Veronika LoppeDilla

Takk for en hyggelig lørdag jenter,og Ida du hadde virkelig gjort en god jobb:)Dagen var perfekt..
Har tatt masse bilder inne på tretten (hjertebank butikk) og det jeg shoppet kommer i neste innlegg.

Gratulere med morsdagen alle dere mødre der ute:)

Vimsefamilien skal til byen i bursdag i dag....

Velkommen til Fru Samuelsen som ny følger her på bloggen.

Klemmer fra

11 kommentarer:

  1. Åh, søteste deg!!

    Det var så koselig å treffe deg
    og alle de andre jentene!! :)

    Nydelig innlegg har du laget også.
    *smile*

    Gleder meg sånn til å se deg igjen..
    For det må ikke bli lenge til!! :D

    Mange klemmer til deg, søte!

    SvarSlett
  2. Ser ut til at dere hadde det kjempekoselig :) Masse flotte ting var det også :)
    Ha en flott morsdag!
    Klæm

    SvarSlett
  3. Så gøy med treff!!!

    Fin morsdag til deg!

    SvarSlett
  4. Så koselig!
    Håper du har en fin søndag og morsdag!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Hei og hopp og gratulerer med morsdagen (O: Bloggtreffet ser jo riktig koselig ut (O: Damer på lunch, skal en ikke kimse av (O: ! Dere ser glade og muntre ut, og det er et godt tegn (O: Ha en fin søndagskveld. Kos kos

    SvarSlett
  6. Det så jo riktig så koselig ut! Har skjønt at denne 13-butikken absolutt bør besøkes. gleder meg til å de bilder:-)
    God kveld!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  7. Sååå kos med bloggtreff!!

    Nyt morsdag og ha en finfin kvel snuppa!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  8. Hørtes koselig ut med bloggtreff :-) Regner med det var trivelig <3
    Ha en fin Sødag kveld!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så koselig med bloggetreff. Og Tønsberg er så nære at selv jeg som ikke har lappen kunne vært med ;)

    SvarSlett
  10. oj! så flink du har vært!! fiiine bilder altså! Dette kan du! jammen trur æ at æ e mesterfotografen på ett av de:)
    veldig hyggelig lørdag formiddag va det. Får litt dårlig samvittighet æ som lovet å blogge bloggegavene.. kanskje låne noen bilder av dæ og linke til dæ?

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails