mandag 20. februar 2012

Gamle skatter fra snill mamma...


Retro fat og smørkrukke


Sursild og honning krukke.To små gamle pp kopper og en sukkerskål.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Da jeg var på kaffe hos mamma i forrige uke,serverte hun kake på det lille nydelige retro fatet.ÅÅÅÅ så fint et fat utbrøt jeg,vil du ha det sa mamma?har noe annet her til deg også.Snille mammaen min pakket en stor pose med ting til meg,og alt du ser på bildene over ble med meg hjem.Smørkrukken er allerede tatt i bruk,og de andre tingene er plassert rundt på kjøkken hyllene til pynt.Koppene er fra PP og er 50-60 år gamle.På 17 mai kan barna drikke kakao med krem fra disse sjarmerende krusene.De fleste av tingene er etter min bestemor,og jeg kan huske hun brukte det.

Ha en fin ny uke og vinterferie!!

En viktig melding til dere som har ordrebekreftelse på bloggene deres.Det er et mareritt å få kommentert inne hos dere,jeg har store problemer med å lese dette,og ender ofte med at jeg gir opp.Kan dere ikke gå inn å lese på bloggen til Maia Fabelaktig HER Der står forklaring på hvordan det skal fjernes.På forhånd takk!!Send gjerne denne beskjeden videre:)


Velkommen til Dryss som ny følger her på bloggen!!

Klemmer fra

9 kommentarer:

  1. Så artig du får disse tingene fra mammaen din, hun tar vare på mye hun også:) Pynter opp i kjøkkenhyllene alt dette:)
    Ha en fin dag, Linda:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Det e ekstra kjekt å få av mammen, for det e jo litt ekstra minner i det :o)
    Likte jo særlig dei tingene på fyssta bildet :o)

    Ha ei flott ny veka, flotte du.

    SvarSlett
  3. En sånn smørkopp har jeg også. Digger det fargerike mønsteret :) Mange flotte skatter fra en veldig snill mamma :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Jeg har samme honningkrukke! :) Sykt søt! Så gøy at du blir overrøst med gaver, virker som du får noe hver eneste gang, hihi. Det som er så gøy, er jo at foreldrene våre synes jo dette er helt utdaterte greier ofte, mens vi elsker det! Trine har en masse servise fra 60-talet og sånt, som mamma egentlig ville kaste.:)
    Ha en herlig uke! :)

    SvarSlett
  5. hei og hå. Såå koselige retor kopper og kar fra mammaaen din. Og kopper som du tom husker du drakk av hos bestemoren din. Det er jo sjel i alt dette. Du er god til å fortelle oss, itekst og bilder. Morsomt å se. ha en fin kveld videre. Kos kos

    SvarSlett
  6. Så herlige skatter!

    Så bra du tar opp ordbekreftelsen og det er bare hyggelig at du linker til meg :)

    Takk for søteste kommentar inne hos meg *smiler*

    Med ønsker om en fortryllende ukesstart.
    Nala logrer og sier boff!
    klemklem

    SvarSlett
  7. Så heldig du er, og så snill mamma du har :) Veldig fine ting du fikk :)

    Ja den ordbekreftelsen sliter jeg med selv.. noenganger så vises ikke den knotten med publiser.. så får ikke lagt inn kommentaren.. har prøvd å si ifra til noen, men det har tilsynelatende ikke hatt noen effekt :S

    Klem :O)

    SvarSlett
  8. Har tatt bort ordbekreftelsen min ;) Den smørkoppen var utrolig fin :) Ha en fin dag :) Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails