fredag 14. februar 2014

Tester ut tannbørstehoder..




Jeg er Buzzador noe som innebærer at jeg får teste ut forskjellige produkter.Det
er helt gratis,og du trenger ikke ha egen blogg for å bli med.
Å være en Buzzador innebærer at du skal fortelle for venner,bekjente og
kolleger om kampanjeproduktene og deres egenskaper.
Vil du bli en Buzzer eller få litt mer informasjon trykk HER

Både jeg og mannen min har brukt den elektriske tannbørsten fra Braun Oral B de
siste fem årene.
Vi har nå testet de tre mest populære børstehodene og tannkremen pro-expert.

Hver og en av oss har forskjellige tannpleiebehov,og vi børster tennene våre på
forskjellige måter.Derfor er det greit å prøve ut de forskjellige til du finner din
favoritt.

Min favo er floss action den pusser over hele tannen,og ikke minst
mellom tennene.

3D white tar bort missfarging på tannoverflaten.Den er designet for å gjøre tennene hvitere
på en skånsom måte.

TriZone for renere tenner og friskere tannkjøtt.

Børstehodene passer alle elektriske tannbørster fra Oral-B med unntak
av Pulsonic.En 2 pk koster ca kr 139.

Selges på:Coop.Elkjøp.Expert,Ica,Eurospar,Jernia,Meny,Kiwi,
Rema1000 etc.

Skift ut børstehode hver tredje måned.

Både jeg og mannen min er enige om at vi
definitivt kommer til å forsette med disse børstehodene.

Nyt fredagen og valentines day her blir det taco aften som alltid.

Velkommen til Anita Landlig som ny følger her

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails