mandag 17. februar 2014

Dyrehoder i interiøret.




Hei høpp!!

Har startet mandagen på helsestudio,og solen skinner.Måtte innom å fortelle
en god nyhet før jeg hopper i dusjen.I går la jeg ut noen bilder av mine siste kjøp
på kremmerhusets instagram.De hadde en konkurranse,og tror du jammen meg
ikke jeg vant...Hurra elsker å vinne!!

Duker,fjær,lysestaker og dyrehode er fra Kremmerhuset.
Budha er fra søstrene grene.Maleriet på veggen har jeg malt,
og de ligger ute for salg HER

Om tre uker drar jeg og mannen på tur til Stockholm.Har barne fri fra torsdag til mandag
 (luksus).Vi har ikke vært der før,og kom gjerne med tips på hva som bør oppleves.
Lørdagen skal vi på konsert,men ellers ingen planer enda.En ting har jeg klart,skal besøke
Leilas generalstore som åpnet på valentines dagen.

Nyt ny uke!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails