onsdag 2. oktober 2013

ildstedet,stuen fra forskjellige vinkler..




Nypehjerte.

Oktober er her allerede,og det er ikke den første dagen jeg fyrer i peisen.Varmepumpen
står på,men jeg fyrer litt også,og det fordi det gir en ekstra kos å være innendørs.
Denne månedens utfordring inne hos NIB jentene lyder Ildstedet,og dette er mitt bidrag.

Er så glad i denne jøtul ovnen som står på en glass plate ut i rommet.Det geniale med
denne er at den kan vris rundt ettersom hvor i rommet du sitter.Derfor har jeg tatt bilder
i dag av stuen fra forskjellige vinkler.

Jeg liker å lage saker av ting jeg finner ute i naturen,og alle årstider har sin sjarm.
På høsten plukker jeg nyper som blir trædd på ståltråd,og formet til et hjerte.
Nype hjerte er koselige å henge ute på døren.

Vil du se flere flotte ildsteder eller delta selv trykk HER

Nyt dagen!!

Hobbyvimsa finner du på Instagram og facebook.

Klem

10 kommentarer:

  1. SÅ koselig! ☺ Lykke til i utfordringene, jeg har også slengt meg med! ☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord,og det samme til deg:)

      Ha en fin dag:)

      Klem -L-

      Slett
  2. Så fint :)
    Vi har også snurrepeis - genial oppfinnelse!
    Lykke til i utfordringen :)
    - Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Helt enig det er veldig kjekt så ser en den
      fra forskjellige vinkler:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  3. Herlig med en peis som ses fra mange kanter :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig Ingeborg:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  4. Kult for en stilig måte å ha peis på:) Og så flott romslig stue:)
    Har en kolossal 70 talls peis så dropper DEN utfordringen kjenner jeg!
    Natta

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Kan være sjarm i din peis også.Bare å hive seg på:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  5. Såå fint!
    Koselig det var hos deg!
    Heldige dere som har peis.

    klem

    SvarSlett
  6. For et lunt og koselig hjem du har!
    Delig å se fyr i peis. Må kanskje få gang på vår også. Må bare får avsotet den først :P

    God helg til deg og dine!

    klem
    Ingrid

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails