fredag 25. oktober 2013

Hjemmelaget eggsalat oppskrift...



Jeg elsker eggsalat,og bruker det på brødskiven.Ha gjerne et pølsepålegg under og salaten
på toppen.Vil du prøve min oppskrift kommer den her.

Eggsalat:

3 hardkokte egg
1 vårløk
3 skiver sylteagurk/3 skiver syltet jalapenos
3 ss saft fra sylteagurk/jalapenos.
1 pose majones
salt og pepper

Fra eggene koker regner jeg 8 minutt,da blir de perfekte.Deler på langs og tvers
 med eggdeler,da får du perfekte biter.Legg majones i en bolle og rør inn 
små biter med løk,sylteagurk og saften.Ta gjerne i noen sitron dråper også.
Bland inn eggene og smak til med salt og pepper.

Lykke til om du vil prøve!!

Her blir det taco fredag.Har akkurat kommet hjem etter en deilig time med
hud pleie og massasje på Supernails&Body i Skien sentrum.Dette skal jeg
jammen gjøre oftere,fordi jeg fortjener det:)

Velkommen til Gudrun Ryberg som ny følger her på bloggen.

Husk at du finner Hobbyvimsa både på facebook og Instagram.

GOD HELG!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails