fredag 11. oktober 2013

Årets julekalendere er i boks til mor og barna.


Julenissens grøt fra i fjor...

God morgen dere!

Ja i år er jeg tidlig ute med det meste.I fjor ønsket Thord seg lego kalender,og mor var
for seint ute så det var tomt over alt.Så i år ble kalenderne kjøpt i oktober.

Thord har fått lego city
Anneli har fått lego friends

I år har også mor sin egen kalender fra body shop.Onsdag var jeg på damenes
aften Bohus,og der hadde Body Shop egen stand.Var tilbud på kalenderen så
da slo jeg til.Tror den koster 1099 kr i butikken.Inni kalenderen er det kremer,
dusjsåper,leppepomade og sminkesaker.Om du måtte lure så ja jeg har åpnet
kalenderen fint fra siden,og dratt ut brettet på den ene siden,for å se om jeg hadde
gjort en god handel:)Ha ha jeg er verre enn barna.

God helg!!

Klem 

8 kommentarer:

  1. Så deilig og være tidlig ute:-)
    Og haha, sniktitt hører med!

    SvarSlett
    Svar
    1. En sniktitt hører med:)

      Nyt søndagen!

      Klem Linda

      Slett
  2. Bra å være tidlig ute:)her meinte 13 åringen at alle skulle ha flax kalender Hihi trur ikkje det hadde slått Ann hos fem åringen:)
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha det var en smart tanke da,kanskje dere hadde blitt millionærer
      på julaften:)
      Nyt søndagen!

      Klem -L-

      Slett
  3. Så deilig å være tidlig ute. Vi er også ganske tidlig ute og nesten ferdig med de fleste julegavene :)

    Lurer på hvilke kalendere jeg skal gå for i år. Storebror blir 5 i Januar og Storesøster ble 3 år i oktober. Tips?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Vet ikke hva dine barn interesserer seg for,men her er det lego
      for alle penga:)
      Dine er jo på alder med mine så kanskje disse kalenderene hadde slått an hos dere også.

      Nyt søndagen!

      Klem Linda


      Slett
  4. Fy skam deg, snoke på den måten.. ;P
    Tidlig ute kanskje, men alt som er gjort er gjort, og det er bra :)
    Ønsker deg en finfin ny uke! :)

    SvarSlett
  5. Sånn kalender ønsker jeg også meg! Takk for tipset.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails