tirsdag 13. august 2013

Retro krydder hylle på barnerommet.





Hei høpp!

Denne nydelige lys gule krydder hyllen kom mamma med til meg i helgen.Hyllen
er gammel,men godt tatt vare på,og den ser nesten ny ut.Den har nå fått plass på
prinsesse kjøkkenet.Her inne får vi servert både middag,kaker og is.Anneli kan
stå her i flere timer å leke,og hun kommer nok til å bli en god husmor.Jeg har sydd
eget forkle til henne som hun stolt tar på seg før kokkeleringen starter.

Ønsker deg en fin tirsdag!!

Klem

8 kommentarer:

  1. Love it !!
    Så søt den ble med alle de søte kjøkkentingene rundt seg :)
    Du er så kreativ og flink.

    SvarSlett
    Svar
    1. Den passet perfekt inn:)

      Hun koser seg veldig her så da var
      det riktig:)Flink og
      kreativ du også:)

      Nyt dagen!

      Klem linda

      Slett
  2. Koseligste barnekjøkkenet da♥
    Du er så kreativ:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord:)

      Kreativ og flink du også:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  3. Oppå så søtt,der hadde mi likt seg å stelt i stand og,så søtt og fint❤herlig!
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja dette er et paradis for små jenter:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  4. WOW! Sååå lekkert! ME LIKE!

    takk for dine innspill i spørretimen.
    Det bloggtekniske spm ditt er allerede svart på her http://www.fabelaktive.com/2013/06/manedens-bloggtekniske-pin-it.html

    Hvis du vil ha eget domene med .no må du ha eget orgnr. Dette får du kun ved å registrere deg i brønnøysundsregisteret. Jeg har .com og det kjøpte jeg via google. Dette gjør du enkelt inne i blogger selv, den guider deg nemlig. Jeg fikk det til på 1-2-3.

    Jeg kommer ikke til å svare på dine spm med egne innlegg da a) den ene er allerede blogget b) dette med eget domene er veldig vanskelig å forklare, selv med steg for steg og tar fryktelig mye tid. Beklager dette altså :)Du kan få hjelp til slike ting hos http://www.noepahjertet.com/, hun fikser alt for deg, men det koster penger. Spør du meg så kan det være verdt det i spart tid.

    Takk for alltid søte kommentarer! Du er en knupp!
    klemklem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails