onsdag 14. august 2013

Oppskrift på hveteboller, servert med bringebærsaft.





God morgen!!

Jeg er ikke så veldig glad i kaker,men syns det er gøy å bake.Gjærbakst der i mot
elsker jeg.Her i huset er boller en favoritt!!Vi serverer bollene med smør og brunost
Nam nam.Et iskaldt glass med bringebær saft inntil er prikken over i`en.
Vil du prøve min oppskrift finner du den HER

I dag har jeg sommerfugler i magen,og er veldig spent.Skal nemlig avgårde
å tatovere meg.Har en japansk tatovering på overarmen,og i dag skal den
gjøres ferdig.Gleder meg til dette er over.
Ønsker meg selv lykke til:)

Nyt dagen!

Klem 

2 kommentarer:

  1. OOh, spennende! Lykke til! :)
    Håper du vil dele resultatet :)

    SvarSlett
  2. Åååå det såg knallgodt ut og fekk så lyst på det her eg sitter:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails