torsdag 8. august 2013

Budha love...




God morgen dere!!

Gøy at så mange lagde jordbær syltetøy i går,og brukte oppskriften jeg la ut.
Håper det ble vellykket og godt på smak.Vi koser oss her vertfall med ny rørte
 bær på brødskiven.

Siden jeg flyttet hjemmefra da jeg var 18 år har jeg elsket Budhaer,og siden den
gang har samlingen blitt stor.I dag viser jeg bilder av de to nyeste som er kommet
i hus.Alt på fatet på det øverste bildet er fra Søstrene grene.Den lille gull Budha er
fra Indiska,puten og lykten er fra Kremmerhuset.Rart å tenke på at det er 19 år siden jeg
 kjøpte min første Budha forresten hi hi!!Jeg drar på årene,og snart er min første
Budha antikk:)

Ønsker deg en fin torsdag!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails