mandag 19. august 2013

Alle tiders Hjem..





I helgen hadde vi et alle tiders bloggtreff.Treffet var i lokalene til den nydelige butikken
Alle tiders hjem på Ås som du ser på bildene.Det var god mat,drikke,blide jenter og
høy shopping faktor.Alle fikk en overveldende goodiebag som du skal få se i morgen.
Shoppet litt ekstra i butikken også jeg som du skal få se senere.

Dette var mitt første bloggtreff.Var utrolig gøy å hilse på blogg jentene som du har
skrevet med,men ikke sett i virkeligheten.Snille Krempulsiv kom den lange veien fra
Haugesund,og plukket meg opp i Seljord.Snille Fragmenter Elin som eier butikken
åpnet huset sitt,og ga meg overnatting hele helgen.Tusen takk begge to dette var en
minnerik og fantastisk helg.

Ellen Dyrop som er forfatter av flere gjenbruks bøker holdt foredrag for oss.
Det var en kveld med mye ny inspirasjon.

Butikken Alle tiders hjem kan du besøke på Ås (Rådhusplassen 2e)
Eller ta en titt i nettbutikken HER

Flere bilder fra treffet kommer.

Ha en fin og kreativ ny uke!

Klem

3 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra ei flottanes helg!
    Den gikk jo bare så altfor fort ;)

    Det redda nok dagen i går at du kjørte et stykke og eg fekk meg skikkelig middag. Turen him gjekk fint.

    SvarSlett
  2. Takk for sist! Det var så stas å hilse på deg! Du er like nydelig og vakker som jeg hadde forestilt meg, om ikke mer *smiler*

    Det var virkelig en herlig kveld! Håper vi sees igjen :)

    Fin ukesstart!
    Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
    klemklem

    SvarSlett
  3. Treffer var helt super og jeg storkoste meg, noe som var veldig lett i selskap med så mange flotte damer! Det er alltid så koselig å få hilse på damene bak bloggene "in real life", og du var jo bare herlig boblende (og flink til å bake cupcakes)! Håper dere fikk dere en god natts søvn etter MANGE timer med jobbing før treffet :-)

    Ha en herlig kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails