søndag 26. mai 2013

Sommer stue...




God morgen dere!!

Solen skinner og her skal dagen nytes utendørs.I går var planen å dra til
Jomfruland,men ut dit gikk det ikke mange båter!og vi kom oss rett å slett
ikke over.I stede tok vi turen til den lilledyrehagen på Brokelandsheia.
Vi stor koste oss både store og små.Tenkte å lage et eget innlegg om dette.

Har fått flere spørsmål fra dere,og her kommer svarene.

Flaskene er kjøpt på Nille.
Maleriet er malt av meg (alle mine bilder er til salg)
Mine maleri finner du HER
Hjorten er fra cilledill.no
Duken er fra Kremmerhuset
Lyslykten er fra lillemaison.no
Lysestaken er et bruktfunn kjøpt hos Skrot Tor.

Ønsker dere en fantastisk søndag!!

Klem


6 kommentarer:

  1. Hei på deg!! koselig du har det! Her er d ikke så så varmt. men det er liksom greit med en litt tykk genser hehe Men håper bare solen titter frem så det blir litt varme!! =)=)

    Ønsker deg en fiiiiin søndag!! klem fra meg=)=)

    SvarSlett
  2. Så fint du har det :) Den stolen og er nydelig - en du har pusset opp selv?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja om du ser litt lenger under her ser du farge kode og fremgangs måte
      på stolen.

      takk for fine ord!!

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  3. Åh, så fin den blå stolen var! Til å spise opp :)

    Tusen takk for fine ord om oppdraget jeg hadde! Utrolig kjekt å høre at jeg gjør en god jobb!! :)

    -Amalie

    SvarSlett
  4. herlige bilder, flott sommerstue du har:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord Fru Mosbron:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails