onsdag 8. mai 2013

Bokhylle make over...





Da kan jeg stolt vise frem bokhyllen,ble endelig ferdig.Er så deilig når en har mange
prosjekt,og en kan krysse av enda et som ferdig.Elsker fargen og ble super fornøyd.
Denne kroken i stuen har vært veldig mørk,men nå ble den freshet opp.
Fargen er den samme som jeg brukte på skapet i gangen.Fargekoden finner du
i innlegget under her.Vil du se hvordan hyllen så ut før trykk HER

I dag maler jeg et pirat bilde til en liten gutt som ble født i går.Et helt nytt menneske
skal vokse opp med mitt pirat bildet på veggen sin,litt rart å tenke på:)

Ønsker deg som er innom en fortsatt fin dag!!


Klem

5 kommentarer:

  1. Så nydelig farge på bokhylla:)kjempeflott!
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Åhhhhh nå vet jeg hva jeg skal gjøre i helgen....
    Har en sånn bokhylle jeg også som jeg nesten kasta sist helg.
    At jeg ikke har tenkt på å male den før, tusen takk for tipset!

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  3. Stilig farge! Trenger noen nye spennende prosjekter jeg også ;).
    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Det ble veldig fint, og MYE lysere :-) Kanskje jeg skal male mi jeg også i stedet for å kaste den ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Skapet ditt ble nydelig. Var innom for å se det før maling. lekkert nå.
    klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails