lørdag 11. mai 2013

Elsker farger for tiden.


Svanene er kjøpt for en tier på bruktbutikken.De ble spray lakket med lakk
fra KEM (Kunstnernes eget materialutsalg).Tenk deg om før du kaster møbler
og pynteting.Det er ikke så mye som skal til,og et par malingstrøk gjør susen. 


Dette bildet tok jeg da vi var på skogstur for 14 dager siden.Elsker at våren er her.
I dag skal jeg pakke med meg vesker og barn.og turen går til Seljord.Barna skal sove
hos snille besteforeldre,og mor skal på Morten Abel konsert.Gleder meg stort,og
cavaen har ligget på kjøl siden i går,så dette blir nok en perfekt kveld...

Ønsker deg en perfekt helg!!

Kanskje det blir noen bilder fra konserten på Instagram
@hobbyvimsa

Nye maleri er lagt ut i Blogshop HER

Klem

10 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Så fin og skjønn den svane-potten ble da! Herlig farge :) Har nettopp snopt litt nytt i heimen, og denne fine turkis-fargen har nå kommet inn i mitt hus :) Men må på jakt etter litt mer, ser jeg ;)

    Ønsker deg en flott lørdag - kos deg på konsert! Og med Cava'en ;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      De svanene er lette å få tak i på brukten
      Elsker fargen så kommer nok mer her også
      hihi...Konserten var helt rå,og cava smakte godt
      som alltid:)
      Ønsker deg en fin uke,og feiring på fredag!!

      Klem Linda

      Slett
  2. Kos deg superduper mye vennen :-)

    SvarSlett
  3. Jeg er også i fargemodus om dagen! Herlig:D Håper du koste deg på konsert:)) Ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Konserten var perfekt:)

      Ønsker deg en fin uke,og feiring på fredag!!

      Klem Linda

      Slett
  4. Lekker farge til tusenfryden!
    Så heldig du er, som skal på Morten Abel konsert! :D
    Kos deg!
    Klem Lisa

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lisa!!

      Ja stor koste meg på konsert:)

      Ønsker deg en fin uke,og feiring
      på fredag!!

      Klem Linda

      Slett
  5. Så herlig farge! Godt med slike små vitamin-innsprøytninger i hverdagen:) Håper du koste deg på konserten!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig Randi...
      Konsert var perfekt:)

      Ønsker deg en fin uke,og
      feiring på fredag!!

      Klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails