mandag 6. mai 2013

Husfred...




God morgen dere!!

Enda en helg er over,og de fleste har vel vært ute i nydelig helge vær.
Vi har kost oss ute,og fått ryddet litt på utsiden og i hagen.Inne har jeg
ikke veldig mange blomster,men har investert i noen nye,og der i blant
en husfred.Den har fått plass i det gamle emalje fatet.Denne skal jo ha mye
vann så får se hvor lenge denne overlever denne gangen....

Har planer om å ta første strøk på bokhyllen i dag så da får vi se om jeg
får kommet i gang.. ..

Ønsker deg en fin og kreativ ny uke!!

Velkommen til Helen & Jeanette som nye følgere her på bloggen.

Klem

5 kommentarer:

  1. Husfreden er så fin og etter mange år uten så kjøpte eg meg ein og den står så fint heldigvis:)husker å hive på masse vatn!
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Heis høpp!

      Er så flink i starten med husfreden,men så glemmer jeg
      den litt vekk.Skal skjerpe meg,for de er jo så fine:)

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  2. Husfreden er ikke den enkleste planten, men jeg fikk et godt tips en gang. Ta litt oasis i bunnen og du vil ha blomsten lenge.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Ja da jeg har oasis i...Fikk tips
      av mamma en gang,og det funker som bare det:)

      Problemet er at jeg glemmer å vanne:)Nå har jeg
      plassert den ved siden av vasken på kjøkkenet..Da
      må det vel finnes håp:)

      Nyt dagen og takk for tips!!

      Klem Linda

      Slett
  3. Fine bilder:) herlig med litt farger nå:))

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails