mandag 27. august 2012

Gamle skatter på prinsesse rommet.



Gammelt porselen koppstell som hun fikk av min mamma.Dette lekte jeg og min søster
 med når vi var små.Mamma fikk det da hun var 3 år så da har det altså overlevd i
53 år,og håper det også overlever min Anneli.Kanskje hun en dag blogger om det 
samme service som hun har gitt videre til sine barn,altså mine barnebarn (rart å tenke på).



Disse kjelene kjøpte jeg på brukten,og de er bare super sjarmerende.
Hun er allerede gått i gang med kjøkken leken,og disse falt i smak hos henne.


Katteknagg rekken du ser en liten bit av er også fra brukten.Malte på litt rosa så
den skulle passe bedre inn.På knaggen henger prinsesse sekken som nå er i full
bruk i barnehagen.Hun stortrives i barnehagen og koser seg dagen lang.Melum
barnehage er best som storebror sier.Tøy dukken fikk hun av mamma sin venninne
Kari,og det har blitt favoritt dukken.Den minner meg om tøydukke Anna fra min egen 
barndom.Dukken koser hun med,og triller den rundt i den gamle røde kurv dukke-
vognen sin.Her i huset er det en fin blanding av gammelt og nytt,og slik liker jeg det.

Den siste tiden har influensaen herjet familien vår.Kun pappaen har holdt seg frisk,og
han har hatt fanget fult,og nok å gjøre.Nå begynner vi å bli friske igjen,og er på
bedringens vei.Satser på at begge barna er friske nok til barnehagen i dag så jeg 
kan forberede meg til maleri utstillingen min på Mamis.

Ønsker deg en fin ny uke!

Velkommen til Karianne som ny følger her på bloggen.

Tusen takk for alle koselige ord dere legger igjen her dere er BEST.

Klem

3 kommentarer:

  1. Så nydelig koppesett.
    Jeg hadde også et koppesett når jeg var liten,men ikke så gammeldags og nydelig :)

    Ønsker deg en god mandag!

    SvarSlett
  2. Så lekkert koppestell. Ekstra moro er det jo når din mor har hatt det. Heldig du er som har et slikt et.
    Koselig å fikse opp ting som man finner på bruktbutikker. Da blir de jo som nye igjen.

    Ønsker dere riktig god bedring og ha en strålende mandag.
    Hilsen Eline ;)

    SvarSlett
  3. Så mye koselig du har fått inn på prinsesserommet :-)

    Ha det fint og god bedring - klem Siv

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails