lørdag 1. februar 2014

Forandringer i stuen på lav budsjett.


Etter make over


Slik så det ut før make over


God morgen dere!!

Fortsetter innlegget fra i går,og vil du se nærbilder av pynten finner du det under her.
Er ikke alltid så mye som skal til for å få et annet uttrykk i interiøret.Her har jeg
byttet ut to stoler,duker,maleri og pynteting.Litt ny pynt og duker det andre hadde
jeg fra før.Bruk det du har fra før på et nytt sted og bland inn litt nytt..Ja da får
du følelsen av et nytt rom,og det koster ikke skjorta.

Nyt lørdagen!!

Klem

10 kommentarer:

  1. Du har altså et nydelig hjem!! Blir inspirert ;)

    SvarSlett
  2. Takk for alltid fine ord Yvonne:)Koselig
    å høre at du blir inspirert:)

    God helg!!

    Klem -L-

    SvarSlett
  3. Fin fin forandring,og aldri feil når en kan gjøre det rimelig :-) Du er flink med pasteller♥
    Ha en findag♥
    KlemCharlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord:)

      Ønsker deg en fin uke!!

      Klem Linda

      Slett
  4. Du er så flink! Gøy å se alt du finner på - virkelig en inspirasjon! Håper du har en fin lørdagskveld

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så søt du er...Takk for fine ord:)

      Ha en fin ny uke!

      Klem -L-

      Slett
  5. For en nydelig blogg du har skapt :) Nå har jeg kost meg med mange blogginnlegg:) fantastisk flott hjem du har, herlige oppskrifter, og kreative flotte malerier :) Her kommer jeg på besøk igjen:) Ønsker deg en flott ny uke:)
    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord,og velkommen igjen:)

      Nyt uken!

      Klem -L-

      Slett
  6. Ja, det er rart hvor mye man kan få til med små midler. Likte de nye stolene kjempe godt. :) Tror jeg må ut og skaffe meg noen nye stoler jeg også. Klem Madelén

    SvarSlett
  7. For ei trivelig stue du har! Elsker fargene:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails