mandag 13. april 2020

DIY gjenbruk av ananas bokser






Hei hopp!!

Denne påsken har vært annerledes for oss alle.Jeg er kronisk syk og defor i risikogruppen.
I tillegg går jeg på biologisk medisin og prednisolon (kortison) som gjør at jeg har lite eller
ingen immunforsvar.Så jeg holder meg inne og koser meg hjemme.Hjemme er faktisk det eneste
stedet jeg føler meg trygg.

Hjemmepåske for meg har vært kos med familien,gåturer,mat og godteri.Elsker krim og
true crime så har blitt mye serie titting og podcast på øret.Noen prosjekter har jeg
også fått ferdigstilt.

Dere som har fulgt meg en stund vet jeg elsker gjenbruk.Ananas bokser har jeg spart opp en del
av,og nå fikk jeg endelig brukt de.Kjøpte den blokken du ser på bildet med nydelige bilder på panduro for noen år siden.De passet nesten perfekt rundt boksen,måtte klippe litt.Limte papiret fast på boksen,og plantet avleggere oppi.

Boksene ga jeg i påske gaver til klubb jentene sammen med litt godteri.
Boksene kan også brukes til små godteri skåler eller til hårpynt feks.

Nyt den siste påske dagen:)

Hobbyvimsa finner du på Facebook,Snapchat og Instagram
@hobbyvimsa @hobbyvimsaart


Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails