søndag 9. september 2018

Heklet poncho med oppskrift.








Hei hopp!!

De siste 2 ukene har jeg får det meste tilbragt på sofaen, med dette prosjektet.Etter en
 mageoperasjon 
var det ikke så mye annet jeg fikk til.Altså jeg har ligget på sofaen å heklet hihi!!

Garnet heter Paint å er kjøpt hos panduro.De har dette garnet i jordfarger også,og det 
blir mitt neste prosjekt.Jeg vil også ha en poncho.Anneli ble super fornøyd,og den
varmer godt med hetten på.

Oppskriften fant jeg HER

Ha en fin ny uke!!

Hobbyvimsa finner du på facebook,snapchat og instagram 

Klem

2 kommentarer:

  1. Fantastisk poncho - så fint med en hette :-))
    Søte bilder. Takk. En glede å se... takk deg.
    God uke. God bedring. Hilsen til deg.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails