tirsdag 21. august 2018

Ullkule brikker fra Sukhi.






Høsten er i anmarsj,og her har jeg byttet ut strå brikkene med ullkulebrikker fra Sukhi.
Denne nettbutikken har så mye lekkert,og det er flere av teppene som står på min ønskeliste.
Ekstra stas med pakke fra Nepal i posten,og egen hilsen fra personen som har sydd kulene sammen.
Det er enkelt å bestille fra nettbutikken,og du velger selv farger og design på ditt produkt.
Jeg valgte grå og blå toner på mine brikker.Filtkulene er også håndlaget av ull fra
New Zealand. 


Sukhi samarbeider direkte med håndverkeren og du slipper dyre mellomledd.Veversker fra Nepal-Marokko-Tyrkia og India lager tepper på bestilling for deg.Det er ikke maskiner som lager teppene,men menneskehender som sikrer deg god kvalitet,og godt håndarbeid.

Sukhi betyr glede på Nepalsk,og det er nettopp dette som gjør denne nettbutikken så unik.Når du kjøper ett teppe bidrar du til at disse kvinnene kan hjelpe seg selv,på deres egne premisser.
De kan jobbe med det de elsker,og forsørge seg selv og sin familie.Trykk på linken under om
du vil se hvordan ett teppe blir til.





På min ønskeliste står ett Beni-Ourain Teppe laget i Marokko.
Teppene er håndvevde i 100 % ull,og de har mønster med symboler som
ofte gjenspeiler veverskens liv.Symbolene står for fødsel,fruktbarhet,tro,natur,feminitet og
noen beskytter til å med mot onde ånder.Denne veve kunsten har gått i arv fra mor til datter i flere generasjoner.

Sukhi Patchwork Tepper er håndlagde i Tyrkia,en region som er kjent for å lage tepper i verdensklasse.Teppene er morsomme og fargerike.
Eller kanskje du heller ønsker deg nydelige Ull-Og Filttepper fra India.Mulighetene
er mange i denne nettbutikken.Tepper i forskjellige farger,mønster og design,du velger
selv hvordan slutt resultatet skal bli.


Jeg kan anbefale Sukhi på det varmeste,og de står virkelig for god service og kvalitet.
Takk til Sukhi teamet for ett godt samarbeid.

Klem

LagreLagreLagreLagreLagreLagreLagreLagre

2 kommentarer:

  1. Tusen takk, Linda! Håper du får mye glede av brikkene dine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vanessa!!Da legger jeg ut videoen som avtalt;)Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails