mandag 20. august 2018

Buzzador for fotoknudsen sin fotobok




God kveld!!

Jeg er Buzzador og denne gangen fikk jeg Buzze Fotoknudsen sin fotobok.
Det er helt gratis å være buzzador,og om du også vil teste gratis produkter
trykk HER

Vi har hatt bilferie i Norge dette året,og fotoapparatet har blitt brukt flittig.Passet 
derfor perfekt å teste ut Fotoknudsen sin fotobok.Rask og god service,og det er enkelt
å legge inn bilder.En egen bok for sommer ferien 2018 er i boks.Betalte litt ekstra å
fikk bildene mine på fotopapir.Barna syns det var ekstra stas,og jeg har ikke tall på hvor mange 
ganger de har bladd gjennom den i dag.

Det er 11 år siden sist jeg lagde en fotobok fra fotoknudsen.Den gangen lagde
jeg bøker fra vårt bryllup.Husker det tok veldig lang tid å lage.En av grunnene til dette var 
nedlastingen av bildene.Teknologien hadde virkelig blitt raskere nå,og boken lagde jeg på
ett par timer.

Ønsker du deg en fotobok fra Fotoknudsen bruk denne rabattkoden:
BZZ40FOTOBOK Da får du 40% avslag på din Fotobok.

#fotobok #fotoknudsen #minfotoknudsen #buzzador #fotoknudsensommerbuzz

Klem Linda


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails