søndag 19. mars 2017

Smerter i kroppen prøv ris/varmeposen






Hei hopp!

Her går varme posene unna,og jeg sitter å syr i dag.Koster 100 kr for vanlig størrelse og
300 kr for stor.Bestill linsoll@hotmail.com

Posen er god på vond nakke,mage,rygg osv.Er et must å ha i hus ved menssmerter.
Legg posen under dyna før du legger deg,og du kommer til ferdig oppvarmet seng.
Posen varmes i mikro 1-2 min ristes og den er klar.Jeg har brukt mine poser nesten daglig
de siste 15 årene på min vonde leddgikts kropp.Så jeg kan virkelig skrive under på at
dette funker:)

Jeg sender i posten mot porto...Husk at dette også er en gave som varmer om du
vet om noen som trenger.

Ha en fin ny uke!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails