fredag 31. mars 2017

DIY Slik lager du decopage påskeegg.





Dette trenger du

Slik så eggene ut før makeover

Hei hopp!!

I dag har jeg decopaget påskeegg.Så gøy å sitte og dille med dette.
Alt utstyret er kjøpt på panduro hobby,også de små søte pappeggene.
På brukt butikken har jeg kjøpt en del gamle bøker.Arkene fra boken river 
jeg opp med fingrene og limer  på eggene med decopage lim.Spør på
panduro om pensler til dette.På bildet over ser du mine pensler som jeg
bruker til decopage.Disse er mykere enn vanlige pensler.
Pensle på lim,og legg på små papir biter i forskjellige retninger,pensle lim
over igjen.Du trenger ikke lakke når du er ferdig får det gjør dette limet selv.
Jeg pensler å bruker fingrene får en jevn overflate.
Bruk det du har billetter,blader,bøker,noteark osv må ikke være tykt papir.
Tilslutt pyntet jeg med hyssing og fjær.

Huskeliste:

Decopagelim
ark
pensel
hyssing
fjær
egg

God Helg!!

Instagram @hobbyvimsa @hobbyvimsaart

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails