torsdag 22. januar 2015

Trekt om spisestuestolene..Før og etter bilder



Før make over


Nytt brundt velur og gammelt trekk



Hei høpp!

Nå var tiden inne til å skifte trekk på spisestuestolene.Med to småbarn i hus blir 
de ikke akkurat fine med tiden.Stolene er hånlagde,og hver og en stol er nummererte
så lett å finne riktig pute til riktig stol.Møbelstoff er dyrt,og siden jeg liker å bytte ofte
brukes det vanlig stoff her.Da kan jeg bytte ofte med god samvitighet.Denne gangen
fant jeg brunt velur stoff på jysk.River av det gamle stoffet og bruker den som mal.
Klipper til å stifter på baksiden.På litt over en time hadde jeg ny spisestue.
Gøy med forandring..

Følg meg gjerne på facebook/instagram for daglige oppdateringer.

God torsdag!!

Klem

1 kommentar:

  1. Lekkersmekkert. Fin farge som sto godt til resten av fargene dine :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails