torsdag 15. januar 2015

Make over av en gammel puff.DIY




Før make over

Etter make over

Hei høpp!

Denne uken har jeg malt maleri på bestilling akkurat som i forrige uke.Har vært
en knall start på dette året,og det håper jeg fortsetter:)Så gøy at så mange vil ha
mine maleri på veggen sin.

Innimellom pensel strøk har jeg pusset opp en gammel puff.Før og etter bilder
av den ser du over her.Vi savnet en fotskammel til de nye stolene våre fra TM-
Design.Ikke lett å få tak i samme farge på stoffet,men i går tok jeg turen innom Jysk.
Der fant jeg et billig fløyelsmykt pelspledd.Satte i gang med saks og stiftemaskin.
Klipte til stoffet,strammet,brettet og danderte før jeg stiftet stoffet til stolen.Beina
malte jeg i en blanding av gull og brunt.Kunne ikke vært mer heldig med fargen,
for fotskammelen passet perfekt til våre nydelige stoler.


Har et nytt spennende interør prosjekt på gang nå.Hint mannen har igjen vært på
søppeldynga å funnet en skatt til meg:)Ellers har jeg trekt om mer her som du skal få
se en annen dag.Kan du ikke vente ta turen innom hobbyvimsa på instagram så
får du en smakebit der....

Ønsker deg en fin torsdags kveld!


Du kan besøke min Nettbutikk HER litt nytt der også..

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails