søndag 29. desember 2013

Nyter en stille og rolig romjul




Hei høpp!

Stikker en liten tur innom med noen bilder fra vårt julepynta hjem.Går noen dager
mellom hvert innlegg her inne nå da blogging blir nedprioritert.Vi nyter late romjuls
dager sammen med familien.Vi har hatt besøk og vært på besøk.Mange deilige middager
er blitt fortært,og ikke minst kaker,desserter og julegodteri.I går kjørte jeg barna på en to
dagers juleferie hos snille besteforeldre i Seljord.Mannen min leser til eksamen,og i dag
har jeg nytt stillheten i huset alene.Satt oppe til 02.30 i natt og så The walking dead,og
i dag sov jeg lenge.Har vasket litt over huset så det er klart til nyttårsfeiring,heklet,malt,og
lest bok.Har virkelig hatt en fantastisk dag.Når mannen kommer hjem i kveld skal jeg overraske
han med hjemmelaget pizza,og du skal ikke se bort fra at det blir noen episoder med serien fra
i natt.

Ønsker deg en fortsatt fin romjul:)

Nye maleri er lagt ut i mitt verksted HER

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails