lørdag 14. desember 2013

Huset er julepyntet med candy..


God morgen dere!!

Nå er det meste klart for julefeiring her i huset.Alle julegavene er handlet inn.
Huset er reint,og ferdig julepyntet.Vi har ikke 7 slag,men noen bokser med kaker
har det blitt.For meg er disse godteri stavene jul,og jeg pynter både juletreet og
pyntetingene mine med de.Om du limer to sammen får du også et fint hjerte.

Barna skal sove hos tante snill i natt,og vi voksne skal kose oss på julebord.
Må bare finne ut hva jeg skal ha på meg først.

Hobbyvimsa finner du på facebook og instagram

Ønsker deg en fin helg!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Det var lurt å pynte med candy :-))
    Ha en hyggelig kveld.
    Klem
    Ingun

    SvarSlett
  2. Koselig å pynte med disse syns jeg, herlig på julereet også :D

    Ha en finfin 3.Søndag i advent,
    Klemmer fra Jatte

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails