torsdag 19. september 2013

Laundry Bag til nytt formål..Nytt bruksområde.



Hei høpp!

I dag skinner solen i Skien,og jeg smiler om kapp med den.Elsker fine høstdager,
en får liksom en ekstra piff,og masse energi.Har fått unna masse arbeid inne på
 hobbyrommet mitt i dag,og thai gryten putrer på ovnen.Har laget noe deilig tilbehør
 til som du kan se på instagram.

Nå skal jeg avgårde for å hente mine søte små i barnehagen.De tror jeg ikke
smiler i kapp med sola.Trøtte slitne barnehage barn skal oppmuntres,og aktiviseres
de siste timene før senge tid.Når barna er i seng skal jeg fortsette inne på hobby-
rommet.Det er den beste avkoblingen for meg.

Bagen på bildet er fra Europris,og er egentlig til skittentøy,men passer perfekt til barnas
leker.Nå er den fylt med Thord sine superhelter.Forrige helg var han på overnatting hos
mamma.Trengte ikke pakke leker da denne allerede var fylt,heiv den bare inn i bilen,
genialt ikke sant?

Tusen takk for alle fine ord dere legger igjen til meg.Har endelig fått svart dere i dag!!

Nyt dagen i morgen er det helg igjen!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Smart og en veldig fin oppbevaring. Og oppbevaring får man aldri nok av :-)
    Nyt kvelden og helgen flinke du!
    klem Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Det samme til deg flinke Vibeke:)

      Klem -L-

      Slett
  2. Ja, den var skikkelig tøff! Genial lekeoppbevaring!
    Takk for koselig melding på bloggen min.

    Ønsker deg og dine en god kveld og en fin fin helg!

    mvh
    Ingrid

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails