tirsdag 17. september 2013

Ekte geitost,eplemost og hjemmebakt fra småskala produsentene.


Ikke lett å vente til mamma er ferdig med å ta bilder.



Favoritten vår er eplemost fra Discovery epler.


God morgen dere!!

Forrige onsdag var jeg en tur til Bø,og jeg klarer ikke å kjøre forbi gårdsalget
på Gvarv.Fikk med meg ny bakt valnøttbrød,eplemost og ekte geitost fra Vinje.
Vi hadde et herremåltid denne kvelden.Ikke bare er dette godt,men det er også
viktig å støtte småskalaprodusentene.Prøver å lære barna litt om dette.Nå får
tiden lærer jeg de hvilket dyr den forskjellige maten kommer fra.Syns det er viktig
å lære de at det ikke finnes et dyr som heter kyllingfilet blant annet:)

Ha en fin tirsdag!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Å det så bare så godt ut <3 Herlig bilde med lillesøster:)
    Er på shake kur, så det meste frister-hihi..
    Fin dag til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff deprimerende å se slike bilder når
      en bare kan drikke shake...Flink er du da!!

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett
  2. Oh my, dette både så og hørtes så godt ut! Kan ikke huske sist jeg spiste hjemmebakt med geitost, men nå tror jeg det må bli snart!
    Ja, den pastasalaten.. På treffet hadde jeg kyllingfilet, scampi, aspargestopper og paprika i. Sausen er den samme. Kos deg på jentefest :)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Ja vi skal kose oss:)Takk for oppskrift snuppa!!

      Nyt dagen!

      Klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails