mandag 15. april 2013

Know you are loved,lilla nyanser.




Går alt for lang tid mellom hver gang jeg maler nå,og det var på tide å
finne frem penselen igjen.Dette er det siste jeg har malt,og det største
noensinne.Maleriet går i lilla nyanser,hvit,sølv og bladsølv.Øverst
står det Know you are loved.

Akryl og struktur på deep edge lerret 70*100

kr 900

Kan hentes eller jeg sender mot porto.

Flere maleri finner du HER

Har endelig fått tak i pidestallskap,og i løpet av uken står det
i gangen her hos meg...Lykke!!Skal til byen og handle inn maling,
og nye pensler,for alt skal være klart til skapet ankommer:)

Ønsker deg som titter innom en fin og kreativ uke!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Det var utrolig fint :-)Liker godt de fargene der sammen, og veldig fin tekst da :-D

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett
  2. Hei malekollega! Feirer med giveaway hos meg, og du er invitert! Fint bilde, du kombinerer så fine og sarte farger, får meg til å tenke på engler:-) Vakkert med andre ord!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails