fredag 5. april 2013

[Fortsettelse på det nye jenterommet]


Hylle med minner fra baby tiden.Kjolen hun hadde på seg,mailegg og
spilledås bamsen hun var så glad i.Den rosa bamsen sydde jeg til henne
da hun lå i min mage.Det rosa ull hjertet fikk hun av besta da hun kom
til verden.Spilledåsen på toppen fikk hun av store søster til navn festen sin,
og navnet hennes viklet jeg i ståltråd til den store dagen.Hun elsker når jeg
tar ting ned fra hyllen,og forteller om de forskjellige minnene.Så dette
er altså hennes minner så langt på en vegg.


Tallerken hylle med hennes favoritt bøker.Prinsesse lyslenken er fra Cilledill.no


Ikea hyller kan jeg liksom ikke få nok av,og de blir brukt på forskjellige
måter på barnerommene.


Her har hun sitt eget leke kjøkken.Kommoden har jeg malt,og knottene er
leke hundene som store søster hadde en gang.De ble limt på skuffene med
limpistol.Er på leit etter et lite skap som skal henge over her,og som hun kan
ha koppstellet sitt i.Sauen fikk hun til jul,og den er fra Jollyroom.no
Kjøkkenet ble kjøpt på barne butikken som ligger ved Lietorvet her i Skien.
Husker ikke navnet på butikken,men får dere som er kjent vet dere nok hva 
jeg snakker om.

I kveld skal jeg på jentefest hos naboen min Eirin.Gleder meg til en gøy gøy kveld:)

Nyt helgen!

Klem

6 kommentarer:

  1. fine ting og fine minner :)

    ha en forrykende flott helg :D

    SvarSlett
  2. For et herlig jenterom! Likte ideen med å ha dukkehuset på toppen av ikea"skapet" Vi har foreløpig ikke funnet en god nok plass for det, men mulig jeg stjeler din ide når de skal bytte rom :)¨

    Ønsker deg en riktig god helg:)

    SvarSlett
  3. Så fint jenterom :))
    Søte de knottene på den kommoden :D

    Ønsker deg en fin helg,
    ♥KlemKlem♥

    SvarSlett
  4. Så fint du har laga det til for jenta di. her må ho bare trives.God helg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  5. For noen nydelige og Koslige bàrnerom.Så mange herlige detaljer,og Koslige minner.Flink du er!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. veldig fine rom du har lagd til barna dine:)Så flink du er med farger og detaljer.Ha en fin jentekveld hos naboen, det blir sikkert gøy! klem kristine

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails