onsdag 27. mars 2013

Turkise flasker med ranukler..




Disse nydelige flaskene i turkis og gråbrun kjøpte jeg på Nille i går.
Tror jeg betalte 20 kr pr flaske,og det er jo en fin pris.Ranukler er
noe av det vakreste som fins,og har de lekreste farger.Flaskene får
et nydelig lys når solen skinner på de.

Så langt er det hjemme påske her hos oss.Nå blir det snart pannekake lunsj,
for det er lov i påsken....Solen skinner og dagen må bare bli perfekt.

Nyt dagen!

Velkommen til Wenche Leonhardsen som ny følger,blir så
 glad for nye fjes her inne:)

Klem

10 kommentarer:

  1. Så fine bilder:) Blomstene var kjempefine:) God Påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nyt siste påske dagen,og ha en fin ny uke!!

      Klem Linda

      Slett
  2. De var nydelige! Elsker Ranunkler jeg også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig;)

      Nyt siste påske dagen,og ha en fin ny uke!!

      Klem Linda:)

      Slett
  3. Så utrulig nydelige bilder og det friska slik opp,herlig:))
    Nydelige flasker og fineste raunklene dine!
    Bilder til å bli glad i:)

    Fin kveld til deg Linda!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Uffda...håper ikke du er veldig hardt rammet! Lykke til hvis du blir bra nok til å begynne treningen. Kos deg med fridagene uansett. I morgen er første fridag for meg og min kjære, gleder meg til laaaaang frokost =)

    SvarSlett
  5. Kjempe fine ranukler! Nydelig blomst:-) God påske til deg!

    SvarSlett
  6. Hei søte du *smiler*

    Da fikk jeg endelig tid til å besøke deg, takk for alle fine ord du legger igjen hos meg *glad*

    Dette var fiint! NYdelige bilder :)

    Håper du koser deg og har en finfin påske!
    klemklem

    SvarSlett
  7. Supersøte!

    Ønsker deg og dine en strålende påske!
    Påskeklem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Takk Nina:)

    Nyt siste påske dag og ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails