søndag 17. mars 2013

Interiør forandringer denne helgen.


Dette smykket har en nydelig turkis farge som jeg kunne tenkt meg å malt noen møbler i.
Tar gjerne i mot tips om du har en farge kode.



Har kommet mengder av snø her denne helgen.I mitt album fant jeg disse bildene av pus,og
det fikk meg til å lengte enda mer etter sommer,grønn plen og varme grader.

Denne helgen har vi gjort mange forandringer her i huset.Vi har tre barn,og to soverom
så nå må det en forandring til for å få kabalen til å gå opp.Lena på 15 år og Anneli på 2 år
har til nå delt rom,og dette funker egentlig ikke.Nå skal Anneli få rommet til Thord,og
Lena og Thord skal dele rom.På finn.no fant vi en loftseng som vimsemannen skal hente
i dag.Blir en lang kjøretur til Holmestrand,men tror ting skal bli bedre her nå.Akkurat 
nå står hele huset på hode!!Vi bytter ikke bare rom,men vasker stor rent,og kaster gamle
ødelagte leker.

Anneli sitt rom blir fortsatt i prinsesse stilen hun digger.Det andre rommet prøver vi å
gjøre funksjonelt for både 15 åringen og 4 åringen.Dette er ikke en enkel oppgave,men
vi har en plan som vi tror begge kan like....

Har ikke tid til å svare på alle de koselige kommentarene dere legger igjen
til meg,men jeg lover å komme sterkere tilbake.

Nyt søndag!!

Klem

8 kommentarer:

  1. nydelig hylle!! hadde jeg bare bodd nærmere=) men du får nok solgt den fort=)

    Ønsker deg den fin søndag! klem!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte!!

      Ønsker deg også en fin ny uke!!

      Klem Linda

      Slett
  2. Hadde kjøpt hylla tvert om jeg hadde bodd nærmere.

    Men jeg tenkte - vil ikke 15-åringen bo alene? Ikke det at jeg skal blande meg, men jeg tenkte bare at en tenåring har andre behov enn små barn.

    Det blir uansett morsomt å følge med hvordan du løser denne utfordringen :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei jorunn!

      Joda hun burde hatt sitt eget rom ,men det har vi ikke.
      Hun bor ikke hos oss fast,men hos sin mor.Blir mindre og
      mindre at hun er her..De små må ha vært sitt rom ellers
      blir det ikke mye søvn:)

      Ha en fin ny uke!!

      Klem Linda

      Slett
  3. Det er ikke altid let at få kabalen til at gå op når man er mange folk i huset.
    Fortsat god arbejdslyst med værelserne.
    Rigtig god og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei det skal jammen være vist,men nå tror jeg
      det endelig skal bli bra:)

      Ha en fin ny uke:)

      Klem Linda:=)

      Slett
  4. Nydelig farge i smykket!
    Ha en fantastisk søndag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig Gitte..Digger den:)

      Ønsker deg en fin ny uke!!

      Klem Linda:)

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails